[Csaladtortenet 2] 2023 - Dunántúli nemes családok

Kiss A. 69arrakis at gmail.com
2023. Okt. 10., K, 11:49:01 CEST

Kedves Előd!

Értem én a magyarázatot, de ha veszek egy könyvet, aminek mondjuk az a
címe, hogy "Magyarország megyéi" és fellapozom, akkor eléggé csalódott
leszek, ha csak Pest, Somogy, Nógrád és Békés megyékről van szó benne.
Pedig ugye nem az volt a cím, hogy "Magyarország ÖSSZES megyéje"...

Na de mindegy, részemről elengedem a témát. Mindenkinek további eredményes
kutatást kívánok.

Üdvözlet,

Kiss Attila