[Csaladtortenet 2] görögkatolikus cirill betűs segítségkérés

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2023. Okt. 25., Sze, 18:40:43 CEST

Kedves Kutatótársak!

Sajnos, nem ismerem a cirill betűket. :( Abban szeretnék segítséget kérni,
hogy esetleg valaki át tudná-e lapozni Falkus görögkatolikus anyakönyvét
kb. 1795-1803 között?
Innentől visszafelé:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:S3HT-DT63-S7Z?i=105&cc=1554443&cat=697709

Bandik János (Joannes) és Pivovárnyik Erzsébet (Elisabetha) gyermekeit
Lazonyban keresztelték, a bejegyzések szerint az anya görögkatolikus
vallású volt. A lazonyi görögkatolikusokat a helységnévtár szerint
Falkusban anyakönyvezték. A pár első gyermekét 1819-ben találtam, az apa
1797-ben született. Ez alapján próbáltam belőni az anya születési idejét.

(Itt van például Anna nevű lányuk keresztelése 1829. április 28-án, ahol
látszik a GC vallás.
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:S3HY-6969-WRV?i=206&cc=1554443&personaUrl=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3AV1NP-VBD
)

Előre is nagyon köszönöm a segítséget!