[Csaladtortenet 2] Mai Szlovákiához tartozó anyakönyvek

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2023. Sze. 2., Szo, 21:48:09 CEST

A filmszalagos ikonok FamilySearch online konzultációval, vagy FamilySearch
központban megtekinthetők. Több szlovákiai/felvidéki film is védetté vált
ilyen módon, ennek okát sajnos nem ismerem. Viszont itthon is történt
hasonló, jellemzően Fejér megyei filmekkel.

Erzsebet Balogh <sajkod53 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. szept. 2.,
Szo 21:33):