[Csaladtortenet 2] Mai Szlovákiához tartozó anyakönyvek

Erzsebet Balogh sajkod53 at gmail.com
2023. Sze. 2., Szo, 21:32:56 CEST

Kedves válaszolók!

Köszönöm szépen a válaszokat, bár sok jóval nem biztat ez a helyzet. Az egy
dolog, hogy nincs link az indexelt adat és a kép között, ezért a filmszám
alapján kell valahogy megtalálni a képet.
De van olyan film, aminél a kis kamera ikon visszaváltozott filmszalag
ikonra és ennyit írnak róla:
*Images for film number 1793684 are not available.*

Ez az egyik szepesbélai film. Miért tűnik el egy film, ami már megvolt? Pár
szepesbélai film megmaradt, az egyik meg eltűnt. Vajon miért?
Ilyet már láttam Svájcban, ahol a luganói püspök tiltakozása miatt
megszüntették a ticinoi filmek online elérését. De ott az összes film
eltűnt.

További jó kutatást mindenkinek!

Gaálné Balogh Erzsébet

Julia Szent-Gyorgyi <jpmiaou at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. szept. 2.,