[Csaladtortenet 2] Mai Szlovákiához tartozó anyakönyvek

ehallosy at gmail.com ehallosy at gmail.com
2023. Sze. 3., V, 15:26:57 CEST

Kedves Kutatórársak,
csatlakozom Balogh Erzsébet felvetéséhez.
Ezelőtt kb 6 évvel kutattam Léva evangélikus anyakönyveit, az 1700-as évek
közepétől, akkoriban még hozzáférhető volt a film, de mostanra eltűnt. Nem
hinném, hogy azért, mert a filmen lettek volna olyan felvételek is, melyek
korlátozás alá esnek manapság, de ki tudja.

De olyan is van konkrétan, hogy egy 1752re datálható anyakönyvet az
indexelésben 1900-ra írnak, hogy miért?
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33S7-9BRP-NVN?i=5&wc=9PQS-3TY%3A107654101%2C109488101%2C117767601%2C117790201&cc=1554443

Ettől függetlenül minden elismerésem a mormonoké, de mostanra a mesterséges
intelligencia bevetésével, rettentően sok a hiba.  Én rendületlenül
javítok, de ez még cseppnek sem mondható a pohárban. (Mostanra már lehet
javítani a szlovákiai adatokat is.)

Jó kutatást Mindenkinek!
Üdv. Erzsébet