[Csaladtortenet 2] Bécs keresztelési akv. 1894

Zsuzsa Papes papeszsuzsa at gmail.com
2023. Sze. 5., K, 12:26:47 CEST

Kedves Listások!

Van egy Leinsteiner Ferdinandom, aki Bécsben született 1894 január 1-én.
(második bejegyzés)

Apja szintén Ferdinánd,aki katolikus,és talán fodrász volt.
Úgy látom,hogy az apa Ferdinandnak a szülei is fel vannak tüntetve,
Leinsteiner Mathias és született Theresia Gurski-n .

Sajnos a köztes szöveget nem tudom megfejteni. :(  Ebben kérném a segít-
ségeteket.

Azt remélném,hogy a származásukra vagy lakóhelyükre van valami utalás,
mert ez a Leinsteiner  család Gölnicbányán és Szomolnokon élt a Felvidéken.

Az "apa Ferdinand" testvére a férjem dédnagymamája.( ö Gölnicbányán
született)
Igaz ,hogy ő meg Pécsbányatelepen kötött ki,egy kis mai horvátországi
kitérővel. :)  Ott született két gyermeke,és még 9 Pécsbányán.

https://data.matricula-online.eu/en/oesterreich/wien/02-st-leopold/01-63/?pg=4

Köszönöm ha szántok rám egy kis időt!
Üdv:
Zsuzsa