[Csaladtortenet 2] Bécs keresztelési akv. 1894

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2023. Sze. 5., K, 17:26:07 CEST

Kedves Zsuzsa,

LEINSTEINER Ferdinánd, katolikus fodrás Turganból, Horvátorszából, L.
Mathias bányász és Theresia született GRUSKIN törvényes fia
SZALLAY Apollónia, katolikus, SZALLAY Antal cipész és DOBOVARSZKY Terézia
törvényes lánya

Üdv
K.

Zsuzsa Papes <papeszsuzsa at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. szept. 5., K,