[Csaladtortenet 2] Kinek a kijét keresztelték?

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2023. Sze. 22., P, 21:14:01 CEST

> kit kereszteltek meg és kik a szülők.
> Jobb oldalt, alulról a második, 481. sz. bejegyzés (1819. december 8):
> https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939X-3S9Z-CR

Olvasatom:
Anno 1819 die 8a Decemb. Ego Antonius Mackovics Capell. Bajensis
baptisavi prolem die 8 Decemb. natam ex Conjugibus Carolo Dorits et
Anna Pinkovics Paroch. Bajensibus, imposito ei nomine Elisabethae,
levante Elisabetha Pischoff consorte Josephi Huluntsics(??). Paroch.
Bajensi.

Ami kb:
1819 évi december 8.-án én, Mackovics Antal, bajai káplán,
megkereszteltem a december 8.-án, Dorits(?) Károly és Pinkovics Anna
házaspártól született személyt, aki az Erzsébet nevet kapta.
Keresztszülő ("emelő") Pischoff Erzsébet, Huluntsics(??) József neje.
Bajai plébánia.

Juli
/\ /\