[Csaladtortenet 2] Farkas Margit

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2024. Ápr. 7., V, 10:37:48 CEST

Kedves Listatagok!

Vásároltam a helyi piacon egy születési anyakönyvi kivonatot értékmentési
céllal. Megkerestem FamilySearch-ön a vonatkozó bejegyzést:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3QS7-994J-TD3N?i=319

Szerettem volna kideríteni az elhunyt lekérdezővel a halál időpontját (az
anyakönyvi kivonatot 1977-ben állították ki, a fenti bejegyzésben 1991-es
UB.) szerepel. Ha beírom a születési dátumot és a vezetéknevet, minden mást
"kipontozok", akkor kiad egy 1985-ös dátumot. Azonban ha beírom a
keresztnevet is, vagy az anya nevét, akkor már nincs találat. Próbáltam a
bejegyzés dátumát (október 11.), a születés előtti és utáni napot, illetve
az eggyel korábbi és későbbi évet is, de mindegyik próbálkozás sikertelen
volt.

Van valakinek ötlete, hogyan lehetne célt érni?

Köszönöm:
Peti

--
*Janzsó-Berend Péter Zoltán*