[Csaladtortenet 2] Farkas Margit

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2024. Ápr. 7., V, 12:31:40 CEST

Kedves Peti!
Több lehetséges variációt tudok elképzelni:
1) Két Farkas Margit született 1915. október 5.-én. Az egyiknek megtaláltad
ez elhunyt lekérdezővel a halálozását 1985-ben, a másiknak, akinek az
anyakönyvi kivonatát megvetted, nem.
2) Egy Farkas Margit volt, de
   a) Valamiért csak 1991-ben jegyzték be az 1985-ös halálát
   b) Az anya és/vagy Margit nevét tévesen írták be a halotti anyakönyvbe.
A lehetőségek tárháza végtelen: Margit, Mária, Márta, Kulick, Gulik,
Gulick, esetleg "ismeretlen"

Esetleg akinek van kutatói igazolása, ki tudhatná kérni, mit takar az
Ub810/1991...

Hála neked, az értékmentés megtörtént, ha valakit érinteni fog, és keresni
fogja, itt megtalálja és örülhet:
https://www.familysearch.org/tree/person/details/G5J1-6QS

Üdv,
Anna
U.i.: Az azért elég fura, hogy 1977-ben állítanak ki egy 1915-ös születési
anyakönyvi kivonatot. Vajon miért volt rá szüksége 61-62 éves korában?
Öregotthonba került?
U.u.i.: Vajon nem laknak leszármazottak/rokonok Nagytétényben a Diósdi út
121.-ben, ahol a születésekor lakott?

Janzsó Péter <janzsopz at gmail.com> ezt írta (időpont: 2024. ápr. 7., V,
10:38):