[Csaladtortenet 2] Farkas Margit

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2024. Ápr. 7., V, 12:50:33 CEST

Szia Anna!

Lehet, hogy kicsit félreérthetően írtam. Ha a születési dátumot, és csak a
vezetéknevet adom meg (Farkas), akkor jön az 1985-ös találat, de ha beírom
a keresztnevet is (Margit), akkor már nem adja vissza az évszámot. Ebből
gondoltam, hogy egy másik "Farkas" valakit talál meg a rendszer, viszont
egyértelműen azonosítani tudta, különben azt írná, "nem azonosítható".
Szóval, a keresett Margit születési dátuma valószínűleg el lett írva a
rendszerben.

A lakcímre nem alapoznék, mert Margit bátyjai születésénél Fő utca
szerepel, anyja halotti bejegyzésében (1919-ben) a lakcím már Süllő utca 5.
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3QS7-994V-QWTR?view=index&personArk=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3A6V1L-77SB&action=view

Hogy miért állították ki a kivonatot... csak találgatni lehet, ad absurdum
lehet, hogy megházasodott. (Az én dédapám 50+ évesen elvett egy szintén 50+
éves özvegyasszonyt. Mindkettejük gyermekei felnőttek voltak már ekkor. De
gyerekkoromból emlékszem egy nénire, aki sokat vigyázott rám és szintén 60+
évesen házasodott.) Nyilván ez is csak találgatás. :)

Üdv:
Peti

Anna Gősiné Greguss <ggacs4 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2024. ápr. 7., V,
12:31):