[Csaladtortenet 2] Hernádszentistván - Nagyladna

Kornis Ferenc kornisf at gmail.com
2024. Ápr. 12., P, 13:36:15 CEST

Kedves Kutatótársak!
Hernádszentistván (Kostolany Nad Hornadom) illetve Nagyladna (Velka Lodina)
házassági anyakönyveit keresem az 1810 körüli időből. Mindkét község a
kassai járásban található, és meg is vannak a familysearch-ön, csak az a
gond, hogy a házassági anyakönyveik a keresett időszaknál később (1850
után) kezdődnek. Kérdés, hogy vannak-e korábbi anyakönyvek valahol másutt,
ahová esetleg korábban fíliaként tartoztak. Kassát próbáltam nézegetni, de
ott nem találtam rájuk. Ha ebben tud segíteni valaki, megköszönöm.
Üdv,
Ferenc