[Csaladtortenet 2] Pastorek és pastorkina

Dániel Daróczi danidaroczi1 at gmail.com
2024. Feb. 7., Sze, 11:23:22 CET

Kedves Tagok

Főleg aki jártas a szlovák nyelvben. Meg tudná nekem vki mondani, hogy
a tárgyban is jelzett pastorek és pastorkina mit jelent?
Az 1869-es összeírásban találtam, először azt hittem h keresztapa,
-anya, mivel a google fordító is azt írta ki. De aztán fura volt, h
egy özvegy asszonyhoz pl özv. Rerko Maria szül. Hercsko ott volt 4 db
Galko nevű személy és a nemüknek megfelelően volt a név alatt ez a két
szó. Elképzelhető, hogy mostoha gyermeket takar ez a szó?

Minden segítséget előre is köszönök

Dani