[Csaladtortenet 2] "Ezt a feljegyzést eltávolították"

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2024. Feb. 9., P, 11:32:07 CET

Kedves Kutatótársak!
Érdekes jelenséggel (hibával) találkoztam.
A FS Niedermayer József és felesége, Wittmann Éva adatlapján is megjelenít
egy kutatási segédletet,
https://www.familysearch.org/tree/person/details/GD3Q-ZXX
de ha rákattintok, hogy megnézzem, azt írja ki, hogy
Feljegyzés adatai
Ezt a feljegyzést eltávolították.

Az általad kért feljegyzés sajnos már nem áll rendelkezésre. Amennyiben egy
könyvjelző irányított ide téged, kérjük, töröld a könyvjelződet.

És visszairányítana a FS kezdőoldalára.
Sehogy sem tudom eltüntetni ezt a kutatási segédletet. Mit lehet tenni?
(Nem, nem könyvjelző irányított ide, nincs is ilyen könyvjelzőm.)
Üdv,
Anna