[Csaladtortenet 2] "Ezt a feljegyzést eltávolították"

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2024. Feb. 9., P, 13:34:16 CET

Anna írta, hogy:
> A FS Niedermayer József és felesége, Wittmann Éva adatlapján is megjelenít
> egy kutatási segédletet,
> https://www.familysearch.org/tree/person/details/GD3Q-ZXX
> de ha rákattintok, hogy megnézzem, azt írja ki, hogy
> Feljegyzés adatai
> Ezt a feljegyzést eltávolították.

Grrr.
Az orvoslatot nem, de a magyarázat kezdetét tudom: ez az új
index-javító eszköz legújabb hibajelensége. Valaki megpróbált valamit
kijavítani az indexben, de a rendszer nem az adatot változtatta, hanem
a hozzáférést (engedélyezést).

Mivel az FS felé irányított ismételt kéréseinkre továbbra sincs
válasz, azt hiszem, itt az ideje, hogy magunk között terjesszük: az
FS-en ne javítsunk indexet, amíg az új rendszer hibáit ki nem
javítják.

Juli
/\ /\