[Csaladtortenet 2] Ungvári

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2024. Feb. 11., V, 10:44:31 CET

Kaptam egy levelet a radixfórumról. Sajnos, nincs benne semmi ami
alapján meg tudnám válaszolni.:

> Ki a konyv szerzoje? Ukmamam Ungvari Maria Cegleden elt ferje Zsiros Beno. Nem tudok roluk semmit csak azt hogy fiuk Beno volt a nagyapam. Koszonom!
Azon a lapon van vagy tíz üzenet, de megállapíthatatlan, hogy melyikre
kellene válaszolnom. Milyen eljárást érdemes követni az ilyen anonym
levelek esetén? A lapon nincs említés semmilyen könyvről...
Üdvözlettel János

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Brachtl, Békési, Mojsisovics, Ungvári, Márki-Zay, Kása