[Csaladtortenet 2] Ügyfélkapu

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2024. Feb. 11., V, 10:51:49 CET

Megpróbáltam halotti bejegyzéseket keresni az ügyfélkapun. Totális a
sikertelenség. Tudom; többen megírták már, hogyan kell használni, de
ezeknek a leveleknek nyomát vesztettem. Kérem, akinek sikerült ilyesmi,
írja meg még egyszer:

milyen születési időpont után lehet keresni?

milyen halálozási időpontig lehet keresni?

Az általam szabályosan beírt dátumokat kijelölte pirossal, és hibásnak
minősítette a rendszer. Tájékoztató semmi. Üdv,  János.

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Brachtl, Békési, Mojsisovics, Ungvári, Márki-Zay, Kása