[Csaladtortenet 2] levéltári díj

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2024. Feb. 15., Cs, 08:42:26 CET

Kedves Kutatótársak!

Valami olyan - kellemes meglepetés - ért egy megyei levéltári kiszolgálás
során, amire a korábbi tapasztalataim alapján igazán nem számítottam. Ha
minősítjük még a levéltárakat, akkor javaslom a díjra a MNL Baranya vm-i
Levéltár Rét u. 9. sz. alatti részlegét:

udvarias és igen készséges - alkalmasint az adminisztrációs kötelmekenn
felüli is! - kiszolgálás!
kulturált fogadótér zárható ruhásszekrénnyel, külön konyhával,
mellékhelységgel!
tiszta, világos, hatalmas kutatószoba szakszerű felügyelettel!
kíváncsiak, hogy mit akarsz, s újabb szakmai orientációkat javasolnak, hogy
eredményesebb lehess;
elképesztően gyorsan felkerül a raktárból  a kikért doboz - ha az
elektronikus kikérésen felül aktuális ötleted támad: rugalmasak, utólag is
leadhattam az igénylésemet, sőt, ott helyben is!
Fene se érti, mi történt itt, ennél már csak a "Minden irat digitalizálva
otthonról is elérhető!" álom lesz jobb.

üdv:.

gy