[Csaladtortenet 2] Kálóz (Fejér) keresés

Zsuzsa Papes papeszsuzsa at gmail.com
2024. Feb. 16., P, 18:28:22 CET

Kedves Lajos!

Nem írtad,hogy hol kerestél,ahol eddig nem találtad a házasságot, igy
aztán,lehet,
hogy azt írom,amit már megnéztél.  :)

 István , aki 1832-ben született ,nem az első gyermekük volt. (az 1826-os
Georgius ,lehet,hogy nem az övék,
ott nem látom,hogy "Szegfű" lenne az anya, nagyon rondán van írva :(   )
Az indexek is elég "változatosak" :)

https://www.familysearch.org/search/record/results?count=20&f.recordType=0&q.fatherGivenName=istv%C3%A1n&q.fatherSurname=szab%C3%B3&q.filmNumber=4658963&q.motherGivenName=e%2A&q.motherSurname=sz%2A&q.recordCountry=Hungary

Ha Kálózon nem találod,akkor én körülnéznék a környéken,hol vannak Szegfűk.
A  házasság általában a
menyasszony lakóhelyén volt .A közelben Székesfehérváron találtam ilyen
nevet.

A halottit is meg lehetne keresni ( ha még nem tetted ) ,esetleg van benne
valami hasznos információ a
származási helyre ,vagy a házasságra vonatkozóan.

Üdv:
Zsuzsa

Deáki Lajos Dávid <deakilajos at gmail.com> ezt írta (időpont: 2024. febr.
16., P, 15:43):