[Csaladtortenet 2] Kálóz (Fejér) keresés

Lengyel, Jánosné kompolthy47 at gmail.com
2024. Feb. 16., P, 19:00:07 CET

Szegfűnek vagy ahhoz hasonló névnek sem nagyon olvasható az 1826-os
bejegyzés. Az 1927.12.06-án született Nicolausnál viszont viszonylag
egyértelmű az anya neve. Szegfű Erzsébet 41 évesen, 1847.novemberében
halt meg, így a feltételezhető 1806-os születési éve nagyjából passzol a
Székesfehérváron 1807.11.08-án született Erzsébetéhez. A környéken más
ilyen korú Szegfű Elisabethet nem találtam. Esetleg érdemes végig nézni
a székesfehérvári rk. anyakönyvet, leginkább a Felsővárosit (Erzsébet és
a testvérei is ott voltak keresztelve).

Üdv, Lengyel Gabi