[Csaladtortenet 2] Káloz, Perkáta anyakönyvek

László Márki markilaszlo80 at gmail.com
2024. Feb. 17., Szo, 22:16:11 CET

Kedves Ferenc!

1. tipp:
Ha ez a keresztelés is a kutatott családhoz tartozik:
Julianna, * 1852.01.05 Sárkeresztúr, Michael Rauff & Susanna Léner,
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939J-XQVS-8?view=index&personArk=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3AXCLW-HCF&action=view
akkor a protestáns anyakönyveket is célszerű átvizsgálni.
T.i. az anya lutheránus. A kis települések evangélikus anyakönyvei még
nincsenek indexelve.

2. tipp:
Ha jól számolom a születési éveket, Rauf Mihály 1809, Lénárd Zsuzsanna
1825, Rauf Mihálynak ez akár a második házassága is lehet.
Ha megtalálod az elsőt, az hozhat új adatokat a születésére nézve.

Üdv.   Márki László

Kornis Ferenc <kornisf at gmail.com> ezt írta (időpont: 2024. febr. 17., Szo,
17:33):