[Csaladtortenet 2] Káloz, Perkáta anyakönyvek

Lengyel, Jánosné kompolthy47 at gmail.com
2024. Feb. 18., V, 09:04:26 CET

Kedves Ferenc!

A kérdéses időszakban (1809 körül) két Rauf MIhály születése érhető el
az FS indexelt adataiban, ráadásul mindketten Fejér megyében születtek,
a szülők keresztneve is azonos, azt pedig a halotti anyakönyvből tudni,
hogy az édesapja György volt:
https://www.familysearch.org/search/record/results?count=100&q.anyDate.from=1807&q.anyDate.to=1812&q.anyPlace=Hungary&q.anyPlace.exact=on&q.fatherGivenName=Georgius&q.givenName=Michael&q.surname=Rauf%2A
<https://www.familysearch.org/search/record/results?count=100&q.anyDate.from=1807&q.anyDate.to=1812&q.anyPlace=Hungary&q.anyPlace.exact=on&q.fatherGivenName=Georgius&q.givenName=Michael&q.surname=Rauf%2A>

A Georgius-Mál Catharina házaspár gyermeke Nagylókon született, Hantoson
anyakönyvezték, 1811.01.09., míg a Georgius - Staff Catharina pár
gyermeke 1811.01.15-én született Sárszentmiklóson (anyakönyvezve
Sárbogárdon).
Hogy melyik az igazi? nem lesz könnyű eldönteni, talán a majd megtalált
házassági bejegyzés segít ebben, de ahogy néztem, a házassági
anyakönyvekben nem nagyon jegyezték be a szülők nevét. Meg lehet
próbálni Mihály testvéreire rákeresni, hátha segít azok keresztneve, de
ez nem biztos.
A Rauf Mihály - Lenárd (bár egy helyen külön megjegyzik, a helyes név:
Hener) Zsuzsanna házaspár első gyermeke kb. 1841-ben született
Sárkeresztúron, a születését egyenlőre nem találtam, a halotti
bejegyzésből (Sárkeresztúr, 1905.06.06.) származik az adat, és a
bejegyzésben csak az apa neve szerepel (de a foglalkozás, lakóhely
alapján nagy valószínűséggel beazonosítható).
Sárbogárd/Sárszentmiklós evangélikus anyakönyvét Zsuzsanna miatt érdemes
átlapozni (nincs indexelve).

Üdv, Lengyel Gabi