[Csaladtortenet 2] Káloz, Perkáta anyakönyvek

Lengyel, Jánosné kompolthy47 at gmail.com
2024. Feb. 18., V, 09:28:08 CET

Elnézést, a kb. 1841-ben született Mihály anyja nem Zsuzsanna. Az
indexelt adatokban van egy halotti bejegyzés, Ferenc, aki Perkátán halt
meg 1918.12.26-án, született kb. 1842-ben, anyja neve Léner Zsuzsanna:
valószínűleg ez az adat (anyakönyvi bejegyzés) téves. Furcsának
találtam, hogy a házaspárnak 1842 után legközelebb 1852-ben született
gyermeke. Az előbb említett Mihálynak és Ferencnek valószínűleg Ladányi
Erzsébet volt az anyja, aki lehet, hogy az első feleség volt, és ennek a
házaspárnak valóban született Mihály és Ferenc nevű gyermeke
1840-1842-ben. Ezt megpróbálom kontrollálni.

Üdv,
L.Gabi