[Csaladtortenet 2] Szőke család - Abaúj - DNS

George Gaál gb12335 at gmail.com
2024. Feb. 20., K, 22:33:24 CET

Kedves Péter,

melyik DNS-t adtad át?

Ajánlom a *Big-Y*-t a familytreedna cégtől vagy a nebula
genomics/dante-tól. Ezután töltse fel az eredményeket valamilyen
adatbázisba, például a YFull-ba. Szerencsés esetben ez legfeljebb 500 évet
adhat néhány rokonnak a közvetlen szülői ágon, közös felmenőkkel.

Mindig tisztában kell lennie az NPE (nem szülői esemény) lehetőségével.

—
Üdv.,
  Georg