[Csaladtortenet 2] Kiskőrösi elhalálozások

Rihmer Aurél granasztoi at freemail.hu
2024. Jan. 8., H, 19:56:17 CET

Kedves Kutatótársak!A MACSE honlapján találtam két adatot, amit ellenőrizni szeretnék. Ebben kérem a segítségeteket. Rihmer János és Wiszner /Wiesner/ Anna lánya, Rihmer Anna elhunyt Kiskőrös 1961.10.04+ és testvére Rihmer
Karolina elhunyt Kiskőrös 1965.01.31+ . Az én adataimban Anna 1882-1926 között élt. A házaspárnak van még két lánya, Sarolta és Etelka, akik halálozását nem ismerem. A kérésem az volna, hogy meg tudná e valaki nézni az eredeti bejegyzést, hátha Anna és Karolina második keresztnév, vagy esetleg beírták  az életkorukat, és az alapján hátha tudom őket azonosítani.A segítséget előre is köszönöm!ÜdvRihmer Aurél