[Csaladtortenet 2] Fw: [MACSE: 29083] A halál oka 19. századi halotti anyakönyvekben

Hedvig Gaspar gasparhedi at hotmail.com
2024. Jan. 16., K, 02:11:30 CET

________________________________
From: Hedvig Gaspar <gasparhedi at hotmail.com>
Sent: January 15, 2024 8:03 PM
To: fecsopeter26 at gmail.com <fecsopeter26 at gmail.com>;
Subject: Fw: [MACSE: 29083] A halál oka 19. századi halotti anyakönyvekben

Kedves Péter!

Megpróbálok elküldeni egy régi levelezést erről a témáról.

Üdv:  Hédi

2017. augusztus 26. 5:03 Hedvig Gaspar írta, <gasparhedi at hotmail.com<mailto:gasparhedi at hotmail.com>>:

Kedves Éva!

Érdekes amit irsz.  Én is láttam Sárospatakon halotti anyakönyveket egy kolera járvány idején (Akkor még nem is kolerának hivták.).  Két hét alatt rengeteg ember halt meg, köztük több rokonom is.  Az évvégén a pap meg is jegyezte, hogy milyen sok ember halt meg abban a gyászos esztendőben.

Csak nem statisztikus volt a régi szakmád?