[Csaladtortenet 2] Ahnenblatt

Lajos Kámory kamory.lajos at gmail.com
2024. Jan. 19., P, 16:55:50 CET

Kedves Magdi!

Én 2.99p verziót használok. Van több hármas házasság teljes bevitellel
(név, dátum, helység). Nem csináltam semmi pluszt. Az lehet, hogy ezek
egy részét korábbi verzióval vettem fel, de nem hiszem, hogy
mindegyiket. Van még ötös és hatos is, de azok nem teljes dátummal.

Üdvözlettel
Lajos

Borsos József és Józsefné via csaladtortenet
<csaladtortenet at levlista.theka.hu> ezt írta (időpont: 2024. jan. 19.,
P, 16:13):