[Csaladtortenet 2] Ahnenblatt

László Márki markilaszlo80 at gmail.com
2024. Jan. 19., P, 19:09:12 CET

Kedves Magdi!

Én 2.99a-t használok. A 3. házasságot is ugyanúgy kell bevinni, mint a
2.-at. Nem kell állítani semmit. Már eddig is használtam és most is
kipróbáltam egy hamis név és dátum bevitelével (majd törlésével).
Most is működik. De velem is eőfordult már, hogy a NumLock kikapcsolódott,
és a számbillentyűzet nem adott jelet. Esetleg ez is lehet hiba.

Üdvözlettel
Márki László

Lajos Kámory <kamory.lajos at gmail.com> ezt írta (időpont: 2024. jan. 19., P,
16:56):