[Csaladtortenet 2] Lehetetlen névre keresni újabban az FS-en?

László Márki markilaszlo80 at gmail.com
2024. Jan. 26., P, 11:53:19 CET

Működik!
Köszönet Szemán Jóskának!
Felvetése alapján töröltem minden Előzményt, és a Google Chrome-ról
áttértem a Microsoft Edge-re.
Egyenlőre zavartalan a keresés.
Ha visszatérek a Chrome-ra, újra használhatatlan a Hely-re szűkítés.
Maradok a MS Edge-nél.
Márki László

Magdolna Kalocsai <kalocsai.magdolna at gmail.com> ezt írta (időpont: 2024.
jan. 25., Cs, 13:56):