[Csaladtortenet 2] Mellinger János válása

Klára Majoros majoros at t-online.hu
2024. Jan. 29., H, 09:15:31 CET

Kedves András!

Nagyon köszönöm a magyarázatot.
Nem ismerve a folyamatokat is tulajdonképpen rá kellett volna jönnöm,
valami ilyesmiről van szó, amikor kiderült, hogy a hölgy nagyon gyorsan
elkövetett következő házasságában a férj foglakozása vöröskatona.
Belegondolva, hogy ilyen szinten takarítottak ki a jogban mindent, nem
politikai dolgokban is hihetlen káosz lehetett.

Üdv,
Klári