[Csaladtortenet 2] Keresztnév magyar megfelelője

Kiss A. 69arrakis at gmail.com
2024. Júl. 4., Cs, 17:00:00 CEST

Szerintem nem kell feltétlenül erőlködni, hogy minden idegen keresztnévnek
megkeressük a magyar megfelelőjét. Már csak azért sem, mert nem
mindegyiknek van ilyen. Húsz éve élek külföldön, úgyhogy ezt elég nagy
magabiztossággal állítom. Számos olyan szláv és germán utónév van, amit
maximum lefordítani lehet, ami sokszor elég viccesen hangzik magyarul (pl.
Arnulf = Sasfarkas, Eberhard = Bátor vadkan, Goran = Hegyi, Vitomir =
Békeuralkodó, stb.).

Üdvözlet,

Attila

Szigetiné Ili <zekany at gmail.com> ezt írta (időpont: 2024. júl. 4., Cs,