[Csaladtortenet 2] romániai anyakönyvek

Tibor Aknay aytibor at gmail.com
2024. Júl. 10., Sze, 19:00:55 CEST

Kedves Kutató Társak!

Kísérletező ember vagyok, évizedeken keresztül tájékoztató könyvtárosként
dolgoztam. Mindig az vezetett, hogy a lehető legjobb kérdések feltevésével
a lehető legjobb válaszokat kapjam. Egy kellemes "meglepetés" az utóbbi
időből:

A kérdés:
"parohial de stare civilă---Unitarian"

a válasz: tucatnyi Hargita megyei unitárius anyakönyv, 1760-tól a XX.
század első harmadáig, némelyik még tovább is. Indexelt is akad közöttük.
Kigyűjtöttem néhányat, kissé "hevenyészett"

UNITÁRIUS ANYAKÖNYVEK

NAGYSOLYMOS  TARCSAFALVA     TORDÁTFALVA   SZÉKELYSZENTMIKLÓS  NAGY-ÉS
KISKADÁCS   NAGYMEDESER   SIMÉNFALVA

TARCSAFALVA     KERELŐSZENTPÁL      VÁROSFALVA     HOMORÓDSZENTPÉTER
SZÉKELYUDVARHELY   PETRÉNY

CSÍKSZENTMIHÁLY         KOMÁNFALVA

CSEHÉTFALVA   ALSÓBOLDOGFALVA  SZENTÁBRAHÁM  FIRTOSMARTONOS
HOMORÓDKARÁCSONYFALVA
  KOROND

Jó böngészést és szép nyarat!

Aknay Tibor