[Csaladtortenet 2] Szentgyörgyvölgyi család

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2024. Júl. 12., P, 12:51:04 CEST

Szia Aurél!
Én a közelmúltban kutattam Szentgyörgyvölgyieket, de Vas megyében.
Próbáltam kideríteni honnan kerülhettek oda, alapból persze a név alapján
gondolom a Zala megyei Szentgyörgyvölgy faluból. (Őrség része.)
Na nem is ez a lényeg, az 1720-as összeírásban szerepelnek Zala megyében
Szentgyörgyvölgyiek, mégpedig Tormaföldén (János adózó).
Az viszont már nincs messze Somogy megyétől.
NJ

Rihmer Aurél <granasztoi at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2024. júl. 12., P,
12:30):