[Csaladtortenet 2] Szentgyörgyvölgyi család

George Gaál gb12335 at gmail.com
2024. Júl. 12., P, 13:05:10 CEST

Jó napot kedves Aurel!

Szluha könyvében csak ezt az utalást találtam. csatolom. Azt hiszem,
átfogóbb kutatásra van szükség. Valószínűleg a családkutatási
feljegyzések segíthetnének Julianna halálesetétől kezdve.
Valószínűsíthető továbbá, hogy családja sem megfelelően van
feltüntetve, mert voltak Szentgyörgyvölgyi bárók, de Bakacs
vezetéknévvel, vagy más családhoz tartozhatott. Vagy nem
Szentgyörgyvölgyi hanem csak Szentgyörgyi. Fogalmam sincs, hogy
őszinte legyek. Megpróbáltam a tőlem telhető legjobbat megtenni, és
olyan nagyszerű dolgokat bevonni, mint az Arcanum, de nem sikerült.

--
Üdv.,
  Georg