[Csaladtortenet 2] Latin segítségkérés

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2024. Júl. 19., P, 10:22:58 CEST

Ágnes, nagyon jó kis könyvet találtál!
A könyve teljes címe:  A' Magyar Országi Mester-Embereket, ezeknek
Legényeit, és Tanítványait, nem külömben a' Mester-Czéheket illető
Kegyelmes Királyi Rendeléseknek KIVONATAI
Letölthető pdf-ként:
https://www.google.hu/books/edition/Extractus_Benignarum_Resolutionum_Regiar/bmJdAAAAcAAJ?hl=hu&gbpv=0

A könyv 324. odalától, ami a pdf 342. odala, egy 7-oldalas lista van a
foglalkozásnevekről, kereshető formában: "A Mesterembereknek Deák, Magyar,
és Német nevezeteik":
https://books.googleusercontent.com/books/content?req=AKW5Qae4o1mLFwkovGzW8Mz594ffq1GCOIIoZ5i5NAtgkus_Moir6zEQUdcAR9yy0syTLMO-OOiiV5Q6OY9Dcq7YdxvUvVCExIIxAbxkyIhVApD1I9zUH1jxoNvdcQ9r6EvRxHWfitZxCRYRYSrQo07_mv2TitsRsPjVXXz0hTBRKL5c37_qmX886jFgN24qmpqOjm5w2Ykoy9joY21s1I703RaqUH97mUCpuU9cqXCuA2s4H2yFNqasgw3vp65KbK0CKXpiAm66za8mGB0qfw-wVRKhkUyjfz48VSZxcNnfMyzWlsUhDL8

Üdv,
Anna

Ágnes Varga <agi7varga at gmail.com> ezt írta (időpont: 2024. júl. 18., Cs,
20:55):