[Csaladtortenet 2] Szarvasi Krónika szerzői elérhetőségei

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2024. Júl. 26., P, 16:16:52 CEST

Kedves Juli!
E-mail címem nincs, de a fényképe itt van 🤔
https://mta.hu/koztestuleti_tagok?PersonId=23559
A LinkedIn-nel talán többre mész (nekem sajnos nincs):
https://hu.linkedin.com/in/gabor-r-merenyi-metzger-47a7baa7

Óh, és ittt egy e-mail cím az egyik publikációja végén, bár ez 2006-os:
  Merényi-Metzger Gábor MTA KSZI H-1051 Budapest, Nádor u. 18. E-mail:
merenyi.gabor at ella.hu
http://epa.niif.hu/01500/01577/00027/pdf/bmmk_2006_355-392.pdf

Üdv,
Anna