[Csaladtortenet 2] Szarvasi Krónika szerzői elérhetőségei

Istvan Babcsanyi babciani at gmail.com
2024. Júl. 27., Szo, 17:32:00 CEST

A templomról szólva pedig (mármint ahol Damjanichot keresztelték), volt az
már 30 éve is amikor szétlőtték. És horvátországi szerb ortodox templom
lévén, gyaníthatóan inkább a lelkes horvát hazafiak tették, aztán persze ki
tudja...

dr. Zana János <jzana9941 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2024. júl. 27.,
Szo, 16:27):