[Csaladtortenet 2] Whitelabel Error Page

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2024. Jún. 13., Cs, 16:16:10 CEST

Sajnos frissítették az adatbázis kezelő programot. Ezek nekem működtek,
most nem:

https://descopera.arhivelenationale.ro/cota/?cid=9746791
https://descopera.arhivelenationale.ro/cota/?cid=9919013
https://descopera.arhivelenationale.ro/cota/?cid=9919014
Sajnos, nem töltöttem le mind – igaz, szinte semmit nem is találtam. Most nem jelennek meg a pdf letöltések
Üdvözlettel  János