[Csaladtortenet 2] Whitelabel Error Page

Dániel Daróczi danidaroczi1 at gmail.com
2024. Jún. 13., Cs, 19:31:08 CEST

Köszönöm mindenkinek a választ. Legalább tudom, hogy nem csak nálam
van ez így. Bízzunk benne, hogy hamarosan helyre jön. Amúgy
inkognitóban sem jelenik meg.
Szerintem, most max a türelem segíthet :(
Azért ha vki észreveszi, hogy ismét jó, akkor kérem jelezze :)

Dani

Anna Gősiné Greguss <ggacs4 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2024. jún.
13., Cs, 19:17):