[Csaladtortenet 2] utólagos bejegyzés - Nagyszeben

Jánosy Béla csjanosy at freemail.hu
2024. Jún. 22., Szo, 14:47:56 CEST

Kedves Kutatótársak!Nagy várakozással néztem át az erdélyi polgári anyakönyveket. Ugyan nem minden várható esetben, de találtam a családdal kapcsolatos bejegyzéseket. Többek között dédapám két (eddig számomra ismeretlen) unokájának születési bejegyzését. Jánosy Jenő Ede és Jánosy Mária  esetében is van utólagos bejegyzés, de románul nem értek, ezért kérem, hogy aki érti a szöveget, ha lehet segítsen.Annyit sejtek, hohy mindkét esetben házasságról illetve Mária esetében még egy életeseményről (valószínűleg a haláláról) szólnak a bejegyzések, és szeretném megismerni a pontos szövegüket.Előre is köszönöm a segyítséget!Üdvözlettel:  Jánossy Csaba