[Csaladtortenet 2] utólagos bejegyzés - Nagyszeben

Tamás Deák family at deakt.hu
2024. Jún. 22., Szo, 18:24:53 CEST

787/396 ...?...  casatorit cu Elena Klein ... (?) ... la Medias,  la 31
aug. 1935, ...(?)  101/935. Sibiu, la 5 dec 1936 - házasságot kötött EKlel
(olvashatatlan nekem) Medgyesen, 1935 aug. 31-én. Kelt Nagyszebenben 1935.
dec. 5

Casatorita cu Mihail Richard Mökesch (?) in Sibiu, la 15 May 1937.at 10 din
15 May 1937. 1937. jun 28 afectul atarii (?) curile, Gundisch (?) .. (?)
Seful ...(?) - házasságot kötött MRMsel Nagyszebenben, a ki tuidja milyen
kúriai ítélettől érvényesítve. (Ezt majd valaki jobb szemű kiegészíti.)

1693. szám alatti halálozása 1992.9.30-án bejegyezve a Sector 5 (??)
elöljáróságon (polgármesteri hivatalban)