[Csaladtortenet 2] Kivándorlás Caracasba

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2024. Jún. 23., V, 11:20:08 CEST

Kedves Magdi

Önállóan, kísérő nélkül 24 éves korától. nagykorúságától kezdve.
24 éves kor alatt kellet kísérő, de ennek nem kellett közeli
hozzátartozónak vagy rokonnak lennie.

Üdv
Krisztián

Borsos József és Józsefné via csaladtortenet <
csaladtortenet at levlista.theka.hu> ezt írta (időpont: 2024. jún. 23., V,
10:38):