[Csaladtortenet 2] Kivándorlás Caracasba

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2024. Jún. 23., V, 11:57:36 CEST

 Nem tudom, Pista, ami dokumentumokat én eddig kivándorlás kapcsán láttam,
ott kiskorú esetén a szülőnek beleegyezését kellett adnia, hogy a gyermeke
utazhat és hogy kinek a felügyelete mellett. A felügyelettel megbízottnak
is nyilatkoznia kellett, hogy ő a kiskorúra az utazás alatt felügyel.
És jellemzően volt útlevélkérelem, amiben meg volt adva az illető életkora,
általában nem ex-has, mert a kérelmet a község terjesztette fel az
alispáni(?) hivatalnak. (csatoltam egy példát)

Igen, házasság által nagykorúvá vált a 24 év alatti is, de a kérdés
egyedülálló fiúra vonatkozott :)

Istvan Babcsanyi <babciani at gmail.com> ezt írta (időpont: 2024. jún. 23., V,
11:43):