[Csaladtortenet 2] Kivándorlás Caracasba

Istvan Babcsanyi babciani at gmail.com
2024. Jún. 23., V, 12:11:54 CEST

Te nyilván jobban képben vagy, mi volt az ügymenet a hivatalos kivándorlás
esetén, nem akarok vitatkozni. :)
Viszont hogy a gyakorlatban hogy mentek a dolgok, fizikailag képes volt-e
eljutni Amerikába egy tizenéves fiú egyedül, csak úgy, turistaként,
rokonlátogatóba, szakmát tanulni, világot látni, akármi, aztán legfeljebb
ottragadt, arra a válasz az hogy valószínűleg igen.

Krisztián Skoumal <skoumi.gen at gmail.com> ezt írta (időpont: 2024. jún. 23.,
V, 11:57):