[Csaladtortenet 2] A FamilySearch keresője mennyire megbízható?

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2024. Már. 1., P, 01:57:07 CET

Kedves Ferenc!
Alapjában véve megbízható, de azért érzékelhetőeen sok a téves indexelés és
a kihagyás is. Ma például egy olyan állami anyakönyvi oldallal találkoztam,
ahol hat születés volt feljegyezve, de csak kettő volt indexelve, a többi
véletlenül kimaradt. (Az előtte és utána lévő oldalak rendben voltak).
Egyházi anyakönyveknél is többször előfordult hasonló eset, illetve olyan
is, hogy a keresztszülők vannak szülőként indexelve. Vagy az elhalt nő
féjre neve nincs idexeve, pedig az anyakönyvben ott vín. Ezek persze csak
véletlenül tudnak kiderülni.
Úgyhogy érdemes lapozni az anyakönyveket.
Üdv,
Anna

Kornis Ferenc <kornisf at gmail.com> ezt írta (időpont: 2024. febr. 29., Cs,
23:13):