[Csaladtortenet 2] Roderich

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2024. Már. 10., V, 11:13:11 CET

Azt hiszem, tévesen olvastam ki. Az anya neve Malvin Elisabeth Schirmer,
a menyasszony neve Luise Margarete Räbiger.

  Ústí nad Labem, Tetschen, Bodenbach... nem értem a helyneveket.

Július 4, vagy július 8 a házaaságkötés időpontja?

Persze, azt se értem, miért lett tizenegy évvel idősebb az ara
vőlegénynél. De ez utóbbi titok marad.  Köszönet az eddigiekért.

2024. 03. 09. 21:16 keltezéssel, Adrián Ferenc Rieger írta:
> Gesehen: Beide Taufschein
> Aufgebotsdispens von der k.k. Bezirkshauptmannschaft Tetschen
> Verkündschein von A.C. Bodenbach (ágostai hitvallású egyházközség)
>
> Dr. Zana János <jzana9941 at gmail.com> schrieb am Sa., 9. März 2024, 20:50:
>
>     Szeretnék kiolvasási segítséget kérni az alábbi házassághoz:
>
>     https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33SQ-GGRR-9RS1?view=index&action=view
>     <https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33SQ-GGRR-9RS1?view=index&action=view>
>

>     https://de.wikipedia.org/wiki/Roderich_Mojsisovics_von_Mojsvár
> [...]
Na, ezt is javítanom kell. Az anyós neve szerpel a menyasszony neveként.
--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Brachtl, Békési, Mojsisovics, Ungvári, Márki-Zay, Kása