[Csaladtortenet 2] Roderich

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2024. Már. 10., V, 11:28:31 CET

Most látom, hogy hosszú szöveg van az Unmerkung rovatban. Hát ezt
sikerült-e kiolvasnia valakinek?  Üdvözlettel Z.J.

2024. 03. 09. 23:02 keltezéssel, Julia Szent-Gyorgyi írta:
> Az első csehül vagy tótul van, azzal én sem tudok mit kezdeni. A
> másikról olvasatom:
>

> És ez van az indexben. Jó, németül, és egy kicsit félreolvasva, de hát
> a kézírás-kiolvasás mindig jobban megy, ha az ember tudja, hogy mi van
> odaírva.
Krajskȳ sond pro reči civilní v Graz prohrásil právo platnym ... ze dne
6 serpeme 1937 čís 11. (valami maradt az orosz tanulmányaimból). Azonos
a német szöveggel.

Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Brachtl, Békési, Mojsisovics, Ungvári, Márki-Zay, Kása