[Csaladtortenet 2] Roderich

Lilla Imola Kallós kallos.lilla at gmail.com
2024. Már. 9., Szo, 23:15:57 CET

A német szöveg a szlovák (vagy cseh?) szövegnek felel meg, ugyanazok a
számok szerepelnek benne, a lényeg, hogy a házasságot  az 1937. augusztus
6-i
jogerős ítélettel felbontották.

Amit itt Juli a Mária - Irma nevek viszonyáról írt, az a katolikusoknál is
előfordult. Egyik dédanyámat (többek között) Máriának keresztelték, s
egyszer csak
Irma néven jelent meg egy gyászjelentésen a neve. Eddig nem értettem, hogy
történhetett ez, köszönöm szépen, Juli, hogy felvilágosítottál...

Üdv.:
Lilla

Julia Szent-Gyorgyi <jpmiaou at gmail.com> ezt írta (időpont: 2024. márc. 9.,
Szo, 23:03):