[Csaladtortenet 2] fotók digitalizálása

Horváth Péter elar74 at yahoo.com
2024. Már. 18., H, 16:52:45 CET

 Kedves János
Ez elsősorban arra vonatkozik, ha valaki nyomdai anyagot szeretne kinyomtatni.Otthoni felhasználásra, monitoron nézegetni (vagy később kinyomtatni) teljesen jó a jpg formátum is.Az esetek 99%-ban úgysem nyomtatod ki.
Én régebben több fotót is beszkenneltem és igazából csak problémám volt a "hiper szuper" minőséggel a mérete miatt. Nem tudtam feltölteni Facebookra vagy elküldeni emailben stb.
Tehát ha valaki png, jpeg formátumot választ pl 300dpi-vel - teljesen jó lesz később nézegetni.Persze a fontosabb képeket be lehet szkennelni alaposabban is :)
Üdv: Péter