[Csaladtortenet 2] fotók digitalizálása

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2024. Már. 18., H, 18:25:22 CET

T. Mindenki

Az eddig általam készített jellemzően egypéldányos könyvekben a JPG
formátum tökéletesen megfelelő volt, minőségileg is.Tekintettel arra, hogy
max. A4 méretű képek kerültek nyomtatásra, ez semmilyen törést, érzékelhető
minőségromlást nem vont maga után.

Üdv
K.

Horváth Péter via csaladtortenet <csaladtortenet at levlista.theka.hu> ezt